FANDOM

Tsili – diler narkotyków, który zlecił L.J.-owi i jego przyjacielowi transport jednego kilograma marihuany w Chicago. Brał również udział w produkcji narkotyków i innych działaniach przestępczych.

Osobowość Edytuj

Tsili jest nerwowym człowiekiem, w całości oddanym działaniom przestępczym, do których zachęca młodych ludzi. Posiada on silną osobowość, a także silną wolę. Za wszelką cenę stara się, aby towar zawsze dotarł do wyznaczonego celu.

Biografia Edytuj

L.J. Burrows, Friend and Tsili Dill.png

Tsili nakłada zlecenie

L.J. Burrows wraz z przyjacielem ze szkoły przybył do jednej z alejek w Chicago, gdzie zatrzymali się przy jednych drzwiach. Nastolatkowie dzwonią dzwonkiem, a po chwili wychodzi Tsili, który podchodzi od razu do samochodu. Otwiera bagażnik i wręczył chłopakom kilogramową paczkę marihuany. Oznajmił L.J.-owi, aby w piątek odebrał swoją zapłatę, jeśli dowiezie towar w wyznaczone miejsce. Mężczyzna żegna się z nastolatkami i wchodzi do budynku.

Mężczyzna daje im ostatnie ostrzeżenie, po czym nastolatkowie wsiadają na rowery i odjeżdżają. Po chwili w jednej z uliczek, drogę taranuje im radiowóz. Chcąc uciekać, chłopacy odwracają się, jednak tam też stoi samochód policyjny. Bezradni dostawcy narkotyków schodzą z rowerów i poddają się.

Występy Edytuj

Skazany na śmierć Edytuj

  1. Pilot

Ciekawostki Edytuj

  • Skoro policja uchwyciła L.J.-a, na pewno wiedziała wcześniej o dilerze, więc prawdopodobnie skończył za kratkami.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki