FANDOM

Tonya Willis – sędzia, która prowadziła rozprawę sądową Michaela Scofielda i na jego prośbę wysłała go do więzienia stanowego Fox River.

Osobowość Edytuj

Tonya Willis posiada szacunek, akceptację i uznanie dla oskarżonych. Jest asertywna i sprawia bardzo dobre wrażenie, nie ulegając wpływom innych. Zawsze podejmuje sprawiedliwe decyzje, jest konsekwentna, stanowcza, zdecydowania, nawet wtedy, kiedy krytyka jest nieunikniona. Tonya jest niezwykle opanowana, a także nie boi się podejmować niepopularnych decyzji.

Biografia Edytuj

Tonya Willis prowadziła rozprawę sądową Michaela Scofielda – przestępcy, który napadł na bank z bronią w ręku. Kiedy prawnik mężczyzny, Veronica Donovan oznajmia, że jej klient jest zdezorientowany, sędzina nakazuje, aby rozpatrzeć ponownie rady skazanego. Kobieta zauważa, że oskarżony nie odwołuje się do niej i jest w pełni zgodny z oskarżeniami. Po ustaleniu wyroku, Tonya skazuje mężczyznę na pięć lat pozbawienia wolności i zgadza się na umieszczenie Scofielda w więzieniu stanowym Fox River, zgodnie z jego prośbą.

Występy Edytuj

Skazany na śmierć Edytuj

  1. Pilot

Ciekawostki Edytuj

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki